AşıK Veysel Anma SöZleri

The Best Aşık Veysel Anma Sözleri References. Uzun ince bir yoldayım, bu bendeki aşk olmazsa, kara toprak… Bölüm] biri görmez gözü ile görmüş dünyayı özü ile çalmış söylemiş ölesiye hak bildiği dilin gözü ile [nakarat].

Aşık Veysel'i ANIYORUZ!
Aşık Veysel'i ANIYORUZ! from sarizeybekhaber.com.tr

Ta ezel tarihte kayıtlı anam. Bu sayfadaaşık veysel sözlerini bulabilir sosyal ağlarda. Benim sadık yarim kara topraktır.

Veysel Der Kopar Mi Analar Bağı.


Bir tek paşa gönlüm bilir. Aşık veysel şatıroğlu sözleri son derece alçak gönüllü ve kibirsiz olan aşık veysel şatıroğlu, bu özellikleri ile tüm şiirlerini saf ve temiz duyguları ile kaleme almıştır. Dost dost diye nicesine sarıldım / benim sâdık yârim kara topraktır / beyhude dolandım boşa yoruldum / benim sâdık yârim kara topraktır / nice güzellere.

Bugün, Türkiye'nin Yetiştirdiği En Büyük Ozanlardan Birisi Olan Aşık Veysel, Doğum Günü.


Dört kitabın dördü de hak. Sen bir gülsün ben bir bülbül. Bakarsın ki bir tel kırmış çat eder.

Ben Bir Insanoğlu Sen Bir Dut Dalı.


İyi demez kötü demez metheder. Yaş gününde kendi sözleri ve. Ana sayfa özlü sözler aşık veysel sözleri.

Dokuz Ay Koynunda Gezdirdi Beni Ne Cefaiar Çekti Ne Etti Anam Acı Tatiı Zahmetime Katiandı Uçurdu Yuvadan Yeritti Anam Anaiarın Hakkı Koiay Ödenmez


Ben bir insanoğlu sen bir dut dalı. 7 yaşında çiçek hastalığından dolayı gözlerini kaybeden. Benim sadık yarim kara topraktır.

Aşık Veysel Anam Şarkı Sözleri:


Toprağa olan sevgisini “her türlü isteğim topraktan aldım, benim. Hakir görüp ırk ayırmak, hakitatte. Derdsiz aşık diyar diyar dolanmaz.

Posting Komentar untuk "AşıK Veysel Anma SöZleri"