Askima Iyi Geceler Mesaji

Cool Askima Iyi Geceler Mesaji Ideas. Ben uyurken hep beni seyrediyorsun, ben de uykuya dalana dek yüzünün her karesini dolanıyorum. Her zaman seni sevecek, her zaman seni düşünecek olandan iyi geceler.

Sevgiliye Iyi Ki Varsın Sözleri Kısa Pikcek Şekiller
Sevgiliye Iyi Ki Varsın Sözleri Kısa Pikcek Şekiller from pikcek.blogspot.com

İyi uykular yüreğimdeki hıçkırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım! İyi uykular, iyi geceler canım sevgilim. Canın bedenimden göçene kadar, rüyalarımda yalnızca senin.

Sevdiklerinize Bir Iyi Geceler Mesajı Göndererek Onu Mutlu Edebilirsiniz.


Erkek ya da kız sevgiliye etkileyici, romantik i̇yi geceler sözleri (kısa, uzun) Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. Dünüm geri de kaldı ve bugünümde geceye.

Sevgiliye En Komik Iyi Geceler Mesajını Sayfamızda Derledik.


Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun. Sevgiliye komik i̇yi geceler mesajı. Ben uyurken hep beni seyrediyorsun, ben de uykuya dalana dek yüzünün her karesini dolanıyorum.

Askima Iyi Geceler Mesaji Desember 30, 2020 Posting Komentar Sevgiliye Iyi Geceler Mesajlari Resimli Guzel Sozler Gece Iyi Geceler Sevgililer.


Gece uyumadan önce yüzünde küçük belki daha büyü bir gülümseme ile. İyi uykular, iyi geceler canım sevgilim. Bir damla mutluluk sarar içimi, kıpırdar ve yanar kor ateşlerde.

İyi Uykular Yüreğimdeki Hıçkırığım, Iyi Uykular Ulaşamadığım Feryadım, Iyi Uykular Çok Derin Yaşadığım Aşkım!


Uyuduğunda melekler sarsın dört bir. Bu gece bütün sevdiklerin yanında. Sevgiliye i̇yi geceler sözleri dir.

Bunlardan Birisi De Gece Olunca Göndereceğiniz.


Uzun bir mesaj yazma telaşında değilim. İyi geceler kanka, sakın bana kanma. Benim yüreğimdesin, hiç bitmeyecek tükenmeyecek bir şeydir bu.

Posting Komentar untuk "Askima Iyi Geceler Mesaji"