Bir GöRüşTe AşıK Oldum Sana Delice SöZleri

Review Of Bir Görüşte Aşık Oldum Sana Delice Sözleri References. Bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece. Bir görüşte aşık oidum sana deiice bekiiyorum geimiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geidiğin gece ağiıyorum güimüyorum inan her geceacı çektirmek mi bana maksadın zaiim.

Orhan Gencebay Bir Görüste Aşık Oldum
Orhan Gencebay Bir Görüste Aşık Oldum from www.izlesene.com

Bir görüşte aşık oldum sözleri. Bir görüşte aşık oldum sana delice. Bir görüşte aşık oldum sana delice.

Translation Of 'Bir Görüşte Aşık Oldum' By Orhan Gencebay From Turkish To English Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어


Ağlıyorum gülmüyorum inan her gece, acı. Acı çektîrmek mî bana maksadın zalîm senden başka yoktur benîm tutacak dalım gel elînle öldür benî çektîrme yeter. Orhan gencebay bir görüşte aşık.

Istırabım Diner Benim Geldiğin Gece.


Bir görüşte aşık oldum sana delice. Bir görüşte aşık oldum sana delice. Bi̇r görüşte aşik oldum sana deli̇ce / bekli̇yorum gelmi̇yorsun bana bi̇r ge.

Bir Görüşte Aşık Oldum Sana Delice.


Orhan gencebay bir görüşte aşık oldum şarkı sözleri: Bir görüşte aşık oldum sözleri bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece istırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her. Orhan babamız yine en iyi performanslarından birisini gösteriyor.

Beklîyorum Gelmîyorsun Bana Bîr Gece.


Bir görüşte aşık oldum sana delice, bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece istırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her. Şarkı sözleri bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece. Bir meleğe aşık oldum sözleri.

Bir Görüşte Aşık Oldum Sana Delice Bekliyorum Gelmiyorsun Bana Bir Gece Izdırabım Diner Benim Geldiğin Gece Ağlıyorum Gülmüyorum Inan Her Gece


Izdırabım diner benim geldiğin gece. İbrahim tatlıses bir görüşte aşık oldum dinle bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece acı çektirmek. Deutsch english español français hungarian.

Posting Komentar untuk "Bir GöRüşTe AşıK Oldum Sana Delice SöZleri"