Ilahi SöZleri AşKıN Sardı

Awasome Ilahi Sözleri Aşkın Sardı References. Benim derdim çoktur allah ,dağlar dayanmaz. Muhammede muhammede canlar kurban, can ahmede.

aşkın sardı ben neyleyim ilahisi YouTube
aşkın sardı ben neyleyim ilahisi YouTube from www.youtube.com

Aşkın sardı ben neyleyim, şu sırrı kime söyleyim, i̇çimdeki şu yarayı. Kan ağlar gözü, aşkın elinden. Bozmam ben ahdi dermanı, haber salın muhammed’e.

Aşkın Sardı Ben Neyleyim Bu Sırrı Kime Söyleyim İçimdeki Şu Yarayı Muhammede Arz Edeyim.


Gönlümün sultanı allah ,sendendir sende. Aşkın sardı ben neyleyim i̇lahi sözleri. Aşkın sardı ben neyleyim ilahi sözleri aşkın sardı ben neyleyim, bu sırrı kime söyleyim, i̇çimdeki şu yarayı, muhammed’e arz edeyim.

Aşkın Sardı Ben Neyleyim Bu Sırrı Kime Söyleyim.


Aşkın sardı ben neyleyim, şu sırrı kime söyleyim, i̇çimdeki şu yarayı,. Bozmam ben ahdi dermanı, haber salın muhammed’e. Aşkın sardı ben neyleyim, şu sırrı kime söyleyim, i̇çimdeki şu yarayı, muhammed’e arz edeyim,.

Aşkın Sardı Ben Neyleyim, Şu Sırrı Kime Söyleyim, İçimdeki Şu Yarayı.


Medine’ye giden nurlu yola koyulduk, binbir dua niyaz ile şükredip durduk. Aşkın sardı ben neyleyim, bu sırrı kime söyleyim, i̇çimdeki şu yarayı, muhammed′e arz edeyim. Muhammede muhammede canlar kurban can ahmede muhammede muhammede canlar.

Bu Yıl Yine Gidemedik Kaldık Burada, Allahım Ne Kutlu Şehir Güzel Medine’m.


Sen merhem sürmezsen allah, yarem iyi olmaz. Muhammed’e muhammed’e canlar canı can ahmed’e. Mehmet oktay kaleminden yazılan aşkın yolu ilahisinin sözlerisini sizler için aşağıda derledik.

İçimdeki Şu Yarayı Muhammed’e Arz Edeyim.


Aşkın sardı ben neyleyim aşkın sardı ben neyleyim şu sırrı kime söyleyim i̇çimdeki şu yarayı can ahmed’e arz edeyim muhammed’e muhammed’e. Derdimin dermanı allah ,sendedir sende. Aşkın sardı i̇lahi sözü aşkın sardı i̇lahi sözleri muhammed’e muhammed’e, canlar kurban can/nur ahmed’e.

Posting Komentar untuk "Ilahi SöZleri AşKıN Sardı"