Iyi Geceler Sevgili Okur

Review Of Iyi Geceler Sevgili Okur Ideas. Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun. Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma.

Beyaz geceler Retro Okur
Beyaz geceler Retro Okur from retrookur.wordpress.com

Ay ve yıldızlar sırdaşım benim. Senin üstünü örterim her gece hayallerimde, sensiz geçen gecelerime içiyorum iyi geceler aşkım bu gece de senin şerefine. Ama mutlu olduğunu bilmek bana yetiyor.

Gece Olup Güzel Gözlerin Yenik Düştüğünde Uykusuzluğa, Seni Gökyüzünden Alıp Düşlerime Emanet Ediyorum, Gözlerimden.


Sana bir gece değil, tüm geceler armağan olsun. Ay ve yıldızlar sırdaşım benim. Seni her zamankinden daha çok seviyorum bu gece, iyi geceler bir tanem.

Bir Damla Mutluluk Sarar Içimi, Kıpırdar Ve Yanar Kor Ateşlerde.


En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun. Ben uyurken hep beni seyrediyorsun, ben de uykuya dalana dek yüzünün her karesini dolanıyorum. Konuştuğunda gözleri gülen ve seni olduğun gibi seven.

Ama Mutlu Olduğunu Bilmek Bana Yetiyor.


Bizler beklentiler üzerine kurulmuş canlılarız ve canımızı en çok acıtan şey hayal kırıklıklarımız. Sevgiliye i̇yi geceler sözleri dir. İyi geceler dileme, iyi geceler ol bana yeter sevgilim.

Aldığım Her Nefeste, Gördüğüm Her Rüyada, Daldığım Her Uykuda Sen Varsın.


Geceme ışık ol, rüyalarımın ateşi ol, sadece benim ol. Sevgiliye etkileyici iyi geceler mesajları (erkeklere) senin için son derece özel olan birine özel bir şekilde iyi geceler. İyi geceler tatlı cadım mutlu rüyalar.

Gülüşün Gökteki Ay Kadar Parlak Ve Sonsuz, Umutlarınız Yarın Doğacak Güneş Misali Erken Gerçekleşmesi Dileğiyle.


Sevgiliye en güzel iyi geceler mesajları gönderin! Senin o güzel gülüşün her daim var olsun sevdiğim. Bizler beklentiler üzerine kurulmuş canlılarız ve canımızı en çok acıtan şey hayal kırıklıklarımız.

Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Sevgili Okur"