KüçüK AşK Masalı SöZleri

Awasome Küçük Aşk Masalı Sözleri 2022. Sen küçücük güzei bebek öyie oisa sevmeyi biiir miyim. Ne olur bir an unutup kalsak.

Küçük Bir Aşk Masalı Aysun Kocatepe ft Cemil Demirbakan Müzik
Küçük Bir Aşk Masalı Aysun Kocatepe ft Cemil Demirbakan Müzik from www.netd.com

Ne olur bak bana biraz çocukmuyum değilmiyim sen küçücük güzel bebek öyle olsa sevmeyi bilirmisin olmaz. Ne oiur bak bana biraz çocuk muyum değii miyim? Ne olur biraz rüyaya dalsak.

Ya Da Biz Masal Olsak.


Öyle olsa sevmeyi bilir misin. Ne olur bak bana biraz. Ne olur biraz rüyaya dalsak.

Sözleri Sezen Aksu'ya Ait Olan, Özdemir Erdoğan'la Birlikte Söyledikleri Mükemmel Bir Parçadır.


Ayrıca sezen aksu küçük bir aşk masalı ft. Küçük bir aşk masalı sözleri. Küçük bir aşk masalı lyrics:

Özdemir Erdoğan Küçük Bir Aşk Masalı Sözleri.


Sezen aksu küçük bir aşk masalı dinle ne. Sen küçücük güzel bebek öyle olsa sevmeyi bilir miyim?. Sezen aksu, sitede sezen aksu şarkı sözleri, akorları, sekmeler, zil sesleri için arama nomorelyrics.net.

Ne Olur Bak Bana Biraz Çocukmuyum.


Olmaz, dayanmaz yorulmuş kalbim sevdalardan. Küçük bir aşk masalı sözleri, sanatçı: Ne olur bir an unutup kalsak.

Anasayfa >> Keremcem >> Küçük Bir Aşk Masalı.


Kalp ritmimi değiştiren biri var, onu seviyorum. Sezen aksu küçük bir aşk masalı şarkı sözleri. Ana sayfa | şarkı sözü ekle.

Posting Komentar untuk "KüçüK AşK Masalı SöZleri"