AşıK Oldum SultanıMa SöZleri

Awasome Aşık Oldum Sultanıma Sözleri 2022. [öyle kolay aşık olmam için şarkı sözleri] / [nakarat: Sen, gözlerinden ateşler saçarak, zehirli oklarını bana yöneltirken ben sana aşık oldum.

Aşık Oldum Sultanıma Sözleri Sevgiliye hitap
Aşık Oldum Sultanıma Sözleri Sevgiliye hitap from sevgiliyehitap.blogspot.com

Deutsch english español français hungarian italiano nederlands polski português (brasil) română svenska türkçe ελληνικά български русский српски українська. Sen, gözlerinden ateşler saçarak, zehirli oklarını bana yöneltirken ben sana aşık oldum. Hadi ilk güldüğün gibi gül yüzüme.

Hiç Hayalim Kalmadı Hafızamda, Uzak Bana Tüm Eski Maruzatlar.


Umudum bir mesken gördüğüm rüyamda. Tek bi' yanlış yapsam bile sana, gözükecek gibi gelir ta uzaydan. Mehmet kef ben bir zata aşık oldum kulaklarınızın pası siliniyor.

Aşık Oldum Allahım Kaside Sözleri.


Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgârların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum. Alişan aşık oldum şarkı sözleri: Why pamper life's complexity, when the leather.

Sadıklar Durur Sözüne, Gayri Görünmez Gözüne Bu Gözlerim Dost Yüzüne Baka Geldi, Baka Gider.


[öyle kolay aşık olmam için şarkı sözleri] / [nakarat: Seni görünce tutulur dilim sensin hayallerim sensin emelim gülme sözlerime gülme halime sonra kederimden ölebilirim asik. Zaman ömrümü alıp gitse de sessizce, seni kalbimden alamayacak yeminliyim aşkımın üstüne.

In The Days When You Were Hopelessly Poor, I Just Liked You More.


Merve yalçın aşık oldum lyrics 26.12.2021 00:00:00 tarihinde eklendi ve 0 yorum aldı. Sar beni ellerinle sıkıca tut yüreğimi aşkım, aşığım sana. Aşık oldum sultanıma ile etiketlenen konular.

Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски Українська.


Salallahu alâ muhammed salallahu aleyke ahmed. Aşık oldum sözleri ile etiketlenen konular aşka düşmek sözleri sayfa i̇çeriği. Doyamadım yâ rabbim, zikrin tadına.

Posting Komentar untuk "AşıK Oldum SultanıMa SöZleri"