AşK şArkı SöZü GöKhan TüRkmen

Famous Aşk Şarkı Sözü Gökhan Türkmen References. Feryin kaya, ural sönmezşarkı sözü: Bir resim kaiır bugün, yeni doğan güneş gibi gökyüzünden diiim varmaz, kaiır.

Gökhan Türkmen Sessiz (2016) Albüm Şarkı Sözü Albüm, Şarkılar, Sinema
Gökhan Türkmen Sessiz (2016) Albüm Şarkı Sözü Albüm, Şarkılar, Sinema from www.pinterest.com

Bir resim kalır bugün, yeni doğan güneş gibi gökyüzünden. Tenimden gözlerimden söküp almak kolay mı yüreğimden; Gökhan türkmen aşk lazım şarkısı 7/24 dinle ile ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz.

Duvarlardan, Koşmalardan, Sıkıldım Bunaldım Tafralardan.


Söz lazım, bitmeyen (yepyeni) bir tat lazım,. Gökhan türkmen şarkı sözleri ve şarkıları sayfamızda, şarkıcının yeni ve son çıkan şarkılarının tümü, yani gökhan türkmen şarkıları listesi burada. Kim bilir ne kadar uzağa.

İğne Atsan Yere Düşer Bu Kalp Temiz.


Bir resim kalır bugün yeni doğan güneş gibi gökyüzünden dilim varmaz kalır durmaz sonu görmek kolay mı gün geçmeden duvarlardan. Ayrıca gökhan türkmen aşk şarkısı sözleri de burada yer alıyor. Gökhan türkmen körebe şarkını dinlemek ve şarkı sözlerini görmek için tıklayınız!

Aşk Şarkı Sözü Gökhan Türkmen.


Gökhan türkmen aşk şarkı sözleri. Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Aşktır, kimse bilmez, kimse bilmez, bilmesi de gerekmez.

Bir Resim Kaiır Bugün, Yeni Doğan Güneş Gibi Gökyüzünden Diiim Varmaz, Kaiır.


Feryin kaya ural sönmezşarkı sözü. Başımı her koyuşumda sana karışır. Ben bakmasaydım sana, ve sen öyle gülmeseydin bana, kim bilir ne kadar uzağa, bakmadan gidiyordum arkama.

Kimsenin Ruhu Duymaz, Kimse Ruhumda Durmaz.


Feryin kaya, ural sönmez şarkı sözü: Deutsch english español français hungarian italiano nederlands. Dilim varmaz, kalır durmaz, sonu.

Posting Komentar untuk "AşK şArkı SöZü GöKhan TüRkmen"