AşıK Veysel öTme BüLbüL SöZleri

+19 Aşık Veysel Ötme Bülbül Sözleri References. Aşık veysel'in 10 güzel sözü; Boğaziçi ilahi grubu veysel karani sözleri.

En Güzel Aşık Veysel Sözleri ve Şiirleri
En Güzel Aşık Veysel Sözleri ve Şiirleri from www.neoldu.com

Ne ötersin dertli dertli dayanamam zara bülbül hem dertliyim hem firkatli yakma beni nara bülbül ötme bülbül ötme. (ah) ne ötersîn dertlî dertlî. Veysel şatıroğlu, sivas’ın şarkışla ilçesine bağlı sivrialan köyünde dünyaya geldi.

Aşık Veysel Diğer Türküleri De Turku Yurdu Sitesinde.


(ah) ne ötersîn dertlî dertlî. Aşık veysel’in türkülerinden aşk, sevgi ve hayat üzerine sözler sizlerle. Sonraki i̇çerik aşık veysel emeklerim zay’eyledi sel benim şiiri.

«Ötme Bülbül Ötme Bülbül 1» Isimli Türkünün Sözleri Ve Çeşitlemeleri Görüntülenmektedir.


Gün gelir veysel’i bağrına basar. Ötme bülbül ötme, sen değil bağım. Ne ötersin dertli dertli dayanamam zara bülbül hem dertliyim hem firkatli yakma beni nara bülbül.

İşte Aşık Veysel Ne Ötersin Dertli Dertli Türküsünün Sözleri;


Zara türküler geçidi, türkü sözleri ve türkü klipleri sitesi umutlarım çölde bir nehir sevdam gökteki yıldız gözyaşlarım bir deniz olsa bekleyeceğim çölde bir nehir gibi parlayan yıldız gibi engin. Benim sadık yarim kara topraktır. Dayanamam zara bülbül hem dertliyim hem firkatli yakma beni nara bülbül ötme bülbül ötme bülbül derdi derde katma bülbül benim.

Aşık Daimi Türküler Geçidi, Türkü Sözleri Ve Türkü Klipleri Sitesi Bülbülün Sesinden Inledi Bağlar Ötme Bülbül Ötme Gönlüm Hoş Değil Yarinden Ayrılan Her Zaman Ağlar Ötme Bülbül Ötme.


Ne ötersin dertli dertli dayanamam zara bülbül hem dertliyim hem firkatli yakma beni nara bülbül ötme bülbül ötme. Veysel şatıroğlu, sivas’ın şarkışla ilçesine bağlı sivrialan köyünde dünyaya geldi. Ötme bülbül ilahi sözleri îsmî sübhan vîrdîn mî var bahçelerde yurdun mu var.

Aşık Veysel Ötme Bülbül Sözleri.


Boğaziçi ilahi grubu veysel karani sözleri. Bu çark böyle döner durmaz. 25 ekim 1894 yılında doğan aşık veysel, tam adıyla veysel şatıroğlu bir türk halk ozanıdır.

Posting Komentar untuk "AşıK Veysel öTme BüLbüL SöZleri"