AşKıMıZ Yeter SöZleri

Awasome Aşkımız Yeter Sözleri 2022. Ebru yaşar aşkımız yeter şarkı sözleri. Aşkımız yeter bize hiç meraklanma tarih yazarken satır satır senle ikimizi millet konuşsun dursun hiç bitmeyen sevgimizi ay sabahlarken ışıl ışıl elin ellerimde aşktan habersiz kullardan korusun.

» bir eski dost gibi hatırla beni. Bir selam ver yeter. Unutmuş olsanda
» bir eski dost gibi hatırla beni. Bir selam ver yeter. Unutmuş olsanda from sozmesajara.com

Saygısızlık diz boyu, hiç sonu. Onun olduğum o gün herşeyim çok değişti. Ayşe dincer aşkımız olay olacak şarkı sözleri.

Ben Kara Gün Dostu Sanmıştım Seni / En Acı Günlerde Terk Ettin Beni / Bir Derdin Üstüne Bin Derdi Kattın / Her Zaman Ağlattın Şu Gözlerimi / Aşkımız.


Ayrıca ebru yaşar aşkımız yeter şarkısı sözleri de burada yer alıyor. Bundan sonra sen ne dersen o olur cümle alem karşı çıksa nolur yapayalnız kalsak bile şu kötü. Kategoriler şarkı sözü u yazı dolaşımı.

Cana Can Aşkımız Ile Kana Kan Feda Olsun Canımız Şanlı.


(x2) / hep binbir maske ve binbir duyguda / hep karmaşa sen ve senden başka / bin insana dönüp yaşıyorsun / parça parça her duygunu olmaz / (x2) / yeter, yeter, beni bırak. Aşkımız yeter bize hiç meraklanma tarih yazarken satır satır senle ikimizi millet konuşsun dursun hiç bitmeyen sevgimizi ay sabahlarken ışıl ışıl elin ellerim de aşktan habersiz kullardan. Şarkının sözleri emir sevinç'e, müziği haris kostopoulos'e, düzenlemesi osman.

Ukte Sen Ol Yeter Sözleri, Ukte Sen Ol Yeter Şarkı Sözü, Ukte Sen Ol Yeter Lyrics, Ukte Sen Ol Yeter Şarkı Sözleri.


Günierdir geimez oidun bekiettin beni neden i̇stemiyorsan söyie vazgeçerim senden böyie her gün eriyip bitmektense sevgiiim kapatır bu. İkiye on kala gel desem i̇şin vardır falan. Aşkımız yeter şarkısı ebru yaşar'ın haddinden fazla isimli yeni albümünde yer alan 6.

Ebru Yaşar Aşkımız Yeter Şarkı Sözleri Bundan Sonra Sen Ne Dersen Olur Cümle Alem Karşı Çıksa Ne Olur Yapayalnız Kalsak Bile Şu Koca Dünyada.


Müslüm gürses veda et yeter lyrics müslüm gürses veda et yeter şarkı sözleri. Güzel gözlüm gel sarıl aşkımız yankılansın. Ay sabahlarken ışıl ışıl elin elimde.

Yorum Yapın Cevabı Iptal Et.


Tarih yazarken satır satır senle ikimizi. Ebru yaşar lyrics aşkımız yeter bundan sonra sen ne dersen o olur cümle alem karşı çıksa ne olur yapayalnız kalsak bile şu kötü dünyada aşkımız yeter bize. Sadece o vardı çünkü yetti hep bana.

Posting Komentar untuk "AşKıMıZ Yeter SöZleri"