Intizar ImkansıZ AşK SöZleri

Cool Intizar Imkansız Aşk Sözleri 2022. İntizar sarayburnu'nda aşk şarkı sözleri: Kafam güzelken beni hep seviyorsun be zalim!

ask aşk asksözleri hisler sözler derinduygular Aşk hakkında
ask aşk asksözleri hisler sözler derinduygular Aşk hakkında from www.pinterest.com

Evet aklımda hala o var imkansız olduğunu bile bile. Kendini prensiplere bırakmak gerçekten ölmektir, ve sevginin tersi olan bir imkânsız aşk için ölmektir. Sevgi ölümün bariyerini kırar, sadece bedeni mahveder, ama ruh canlı.

Bir Zamaniar Benim Gonca Güiümdün Yüzüme Güiüp Sevindirirdin Şimdi Ağiıyorum Sahii Yoiunda Bekiiyorum Seni Sarayburnu Nda Şimdi Ağiıyorum.


İmkansız aşk sözleri i̇mkansız bir aşka tutulmak, yani imkansız birini sevmek, sevmelerin en zorudur şüphesiz. İmkansız aşksız mutluluktur, ama mutsuz aşk mümkündür. Sen imkansızsın, sensizlik imkansız, aşk imkansız.

İmkansız Aşk, Imkansız Aşk İmkansız Aşk Bana Kader Mi Kabul Etmek Çok Zor Böylece Biter Mi Her Şey Aşk, Bana Keder Mi Canımı Alıp Giderken De Yüzün Güler Mi?


Hayallerde ve aşkta imkansız olan hiçbir şey. Şairimiz ümit yaşar oğuzcan tarafından yazılmış i̇mkansız aşk adındaki şiirin bulunduğu sayfamızdır. Bir damla suydun bir damla ateş.

Bebeğim Yetmez Ki Bir Aşk Israr Etme Benim Efendim Aşk Yönetir O Beni Ben Ona Köle Eğer Anlıyorsan Razıysan Hazırsan O Zaman.


Yıllar sonra bulunur, ‘’i̇mkansız bir aşk’’. Bizim için yagsin söyle ask yagmurlari. İlk aşk bir daha kimseye güvenmemeyi göze almaktır.

Sevgiiim Söyiesem Çok Sevdigimi Göniünde Duvar Var Aniar Misin Ki Çiçegin Daiini Ai Benim Canimi Askin Sarayini Aç Benim Için Seni Düsünmekten Ben Evi


Görmem sanmıştım seni, yanında o adamla. Benim de elimi bir başkası tutabilir. Kaçmaktan çok kovalamayı, görmekten çok düşlemeyi, sevmekten çok özlemeyi sever ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız var onu seçer.

Biliyorum Imkansız Aşk Bu Ama Hükmedemiyorum Kendime.


Yazsam bu hikayeyi alsam gömsem toprağa. Geceni̇n en si̇yahinda umudun bi̇tti̇ği̇ yerdeyi̇m köşeyi̇ dönsem ölüm düz gi̇tsem hayat gölgeler. Çünkü yüreğim seni çok sevdi.

Posting Komentar untuk "Intizar ImkansıZ AşK SöZleri"