Seni Seviyorum KüRtçE

The Best Seni Seviyorum Kürtçe 2022. Ebru gündeş çok mu gördünüz canlı performans videosu yayında!ebru gündeş resmi youtube k. Seni çok seviyorum kürtçe nasıl söylenir?

Seni Seviyorum Gel Sevdiğim Kürtçe Siir 2015 YouTube
Seni Seviyorum Gel Sevdiğim Kürtçe Siir 2015 YouTube from www.youtube.com

Ebru gündeş çok mu gördünüz canlı performans videosu yayında!ebru gündeş resmi youtube k. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Ez ji te hezdikim) kürtçe seni seviyorum ne demek.

Türkçe Kürtçe Çeviri Ve Türkçe Kürtçe Cümle Çeviri Yaparken, Tüm Dillerden Tüm.


Kürtçe’nin kurmanci lehçesinin yanı sıra kürtçe’nin zazaca(zazaki) lehçesiyle de içerikler yayınlıyoruz. Kürtçede seni seviyorum kız kardeşim için ez ji te hez dikim xwuşka min ifadesi kullanılır. İçerik ekle kürtçede seni seviyorum abi nasıl denir?

Kürtçenin Kullandığı Alfabeye Göre Ez Ji Te Hez Dikim Kekê.


Ez jı té hezdıkım (okunuşu: Seni çok seviyorum kürtçe nasıl söylenir? #kürtçe #hezkırın #stranekurdi #stran #kurdish #müzik #türkü

Seni Seviyorum Kelimesinin Türkçe Kürtçe Karşılığı, Anlamı.


Kürtçe seni seviyorum ne demek. Seni seviyorum kürtçe ne demek, seni seviyorum sözcük çevir. Seni seviyorum kürtçe son güncelleme:

Bu Cümledeki Pir Kelimesi Çok Anlamına Gelmektedir.


Türkçenin kullandığı alfabeye göre ji te pir hezdikim, ji te gelek. Ezde hezdikim (seni seviyorum) evinamin ez te hezdikim (askim seni seviyorum) yaramin ez te mîna dîna hesdikim u ezê te hetta mirinê heskim. Sizde eşinize sevgilinize kürtçe sevgi aşk sözleri ile mutlu edebilirsiniz.

Kürtçenin Kullandığı Alfabeye Göre Ez Ji Te Hez Dikim Evîna Min Şeklinde Yazılırken, Türkçenin Kullandığı.


Aşk sevgi sözcüklerinin kürtçe karşılıkları aşağıda bazı cümlelerin kürtçe sesli okunuşlarını da. Peki kürtçe seni seviyorum nasıl denir? Bunun yanında zehf kelimesi de.

Posting Komentar untuk "Seni Seviyorum KüRtçE"