Bir Goruste Asik Oldum Sarki Sozleri

The Best Bir Goruste Asik Oldum Sarki Sozleri References. Cevap ver bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece acı çektirmek mi bana maksadın zalim senden başka yoktur benim tutacak dalım gel elinle öldür beni çektirme yeter her gün zulmünden perişan olmadan. Bîr görüşte aşık oldum sana delîce.

çok Fena Aşık Oldum Sözleri romantik kelime
çok Fena Aşık Oldum Sözleri romantik kelime from romantikkelime.blogspot.com

Beklîyorum gelmîyorsun bana bîr gece. Ben bir ay, sen ışığım; Bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece.

Cevap Ver Bir Görüşte Aşık Oldum Sana Delice Bekliyorum Gelmiyorsun Bana Bir Gece Izdırabım Diner Benim Geldiğin Gece Ağlıyorum Gülmüyorum Inan Her Gece Acı Çektirmek Mi Bana Maksadın Zalim Senden Başka Yoktur Benim Tutacak Dalım Gel Elinle Öldür Beni Çektirme Yeter Her Gün Zulmünden Perişan Olmadan Halim


Acı çektirmek mi bana maksadın zaiim. Ben bir ay, sen ışığım; Cevap ver bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her gece acı çektirmek mi bana maksadın zalim senden başka yoktur benim tutacak dalım gel elinle öldür beni çektirme yeter her gün zulmünden perişan olmadan halim

Cevap Ver Bir Görüşte Aşık Oldum Sana Delice Bekliyorum Gelmiyorsun Bana Bir Gece Izdırabım Diner Benim Geldiğin Gece Ağlıyorum Gülmüyorum Inan Her Gece Acı Çektirmek Mi Bana Maksadın Zalim Senden Başka Yoktur Benim Tutacak Dalım Gel Elinle Öldür Beni Çektirme Yeter Her Gün Zulmünden Perişan Olmadan.


Bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece izdırabım diner benim geldiğin gece ağlıyorum gülmüyorum inan her. Izdırabım diner benim geidiğin gece. Bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece.

15 Yıllık Evli Statü Sahibi Saygın Bir.


Bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece. Bir görüşte aşık oldum sana delice. Izdırabım diner benim geldiğin gece.

Izdırabım Diner Benim Geldiğin Gece.


Bir görüşte aşık oldum sözleri. Bir görüşte aşık oldum sözleri. Izdırabım diner benim geldiğin gece.

Bekliyorum Gelmiyorsun Bana Bir Gece.


Bir görüşte aşık oidum sana deiice. Orhan gencebay bir görüşte aşık. Bu yaşlı dünyaya kalan, yaşlanmış bir sürü yalan bal ağızlım gitme geri, ballandıralım zehirleri üzülme herşey düzelir, görürlerse sevgimizi.

Posting Komentar untuk "Bir Goruste Asik Oldum Sarki Sozleri"