Canı SıKkıN Sevgiliye Uzun Mesaj

+19 Canı Sıkkın Sevgiliye Uzun Mesaj 2022. Yanımda uyu isterim bir tek, son nefesimi verene kadar hiç bir şey. Sevgiliye etkileyici i̇yi geceler mesajları i̇man sözleri.

Morali Bozuk Sevgiliye Uzun Mesaj romantik kelime
Morali Bozuk Sevgiliye Uzun Mesaj romantik kelime from romantikkelime.blogspot.com

💟 bebeğim, sana dürüstçe, içtenlikle ve delicesine aşığım ve tüm dünyanın duyması için en yüksek dağda yüksek. Sen, benim ömrüme ömür katan nefesimsin. Sen dünya üzerindeki en büyük ormansın.

Ben Senin Varlığına Kurban Olurum Lan Yokluğunda Ise Ölürüm Sakın Beni Yokluğunla Sınama Sakın Beni Bu.


Ona ok diye mesaj attıgım icin bile kızdı. Canı sıkkın sevgiliye uzun mesaj. Yolların, ağaçların, dalların, yaprakların, birbirinden güzel çiçeklerin var senin.

Sen Nehirlerde Akan Suyum, Beni Islatan Sevda Yağmurumsun, Sen Aşka Yol.


Böylece biricik sevgilinize çifte mutluluk. Kaç gün kaç ay geçti seninle. Ben seni, sevmek için değil.

Söz Veriyorum Bir Daha Olmayacak.


Boş ver be dostum yalan dünya bu canını sıkmaya gelmez, güzellikler içinde yaşamak en güzeli. Uçan kuştan selam yollarım sana, kalbimin en derin yerinden sevgiler biriktirdim. Lütfen bana bir şans daha ver.

Bir Gece Titreyerek Uyanırsan Bil Ki Resmini Öptüğüm Andır.


Sen dünya üzerindeki en büyük ormansın. En önemlisi beni, kimsenin yapamayacağı gibi anlıyorsun ve seninle her şekilde çok iyi iletişim kurabiliyoruz. Yüreğini yakan felaketler varsa bu hayatta, yangınları söndüren mucizeler de var.

Morali Bozuk Sevgiliye Uzun Mesaj.


Sevgiliye uzun mesajlar yazımızda sevgiliye romantik uzun sözler 2021 ve hiç duyulmamış uzun mesajlar bulabilirsiniz. Allah şahidim olsun senden vazgeçtim an son nefesimi verdiğim an olsun. Canı sıkkın sevgiliye nasıl davranmalıyız, neşesini nasıl yerine getiririz, üzgün sevgili nasıl neşelendirilir, morali bozuk sevgiliyi mutlu etmenin yolları, sevgiliyi sevindirmek için.

Posting Komentar untuk "Canı SıKkıN Sevgiliye Uzun Mesaj"