çOk Fena AşıK Oldum SöZleri

Famous Çok Fena Aşık Oldum Sözleri Ideas. Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri tanımı anlamı nedir. Giriş yap / üye ol.

çok Fena Aşık Oldum Sözleri romantik kelime
çok Fena Aşık Oldum Sözleri romantik kelime from romantikkelime.blogspot.com

Çok fena aşık oidum aşık oidum gaiiba. Çok fena aşık oldum aşık oldum galiba nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana sadece görmek için iki dakka yüzünü sabah akşam deli gibi bekliyorum dönmeni al canımı canına katıp da git dedim sana ah acını acıma katıp da git benim senden. Al canımı canına katıp da git.

Turlibek Rakhima Adli Kullanicinin Feel Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Manevi Dualar.


Şarkı sözleri 16 haziran 2012 cumartesi. Çok fena aşık oldum aşık oldum galiba nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana sadece görmek için iki dakka yüzünü sabah akşam deli gibi bekliyorum dönmeni al canımı canına katıp da git dedim sana ah acını acıma katıp da git benim senden. Sadece görmek için iki dakka yüzünü.

Ayna Tarafından Albümünde Söylenen Çok Fena Aşık Oldum Adlı Şarkının Sözleri.


Benim senden başka alacak nefesim yok ki i̇stanbulda. Nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana. Sabah akşam deli gibi bekliyorum dönmeni.

Çok Fena Aşık Oldum Aşık Oldum Galiba Nasıl Bir Belaysa Bu Acı Tatlı Yanyana Sadece Görmek I


Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri tanımı anlamı nedir. Çok fena aşık oldum aşık oldum galiba nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana sadece görmek için iki dakka yüzünü sabah akşam deli. Ah acını acıma katıp da git.

Çok Fena Aşık Oldum Aşık Oldum Galiba Nasıl Bir Belaysa Bu Acı Tatlı Yanyana Sadece Görmek Için Iki Dakka Yüzünü Sabah Akşam Deli Gibi Bekliyorum Dönmeni Al Canımı.


Yine ben aşık oldum lyrics. Ayna çok fena aşık oldum. Çok fena aşık oldum aşık oldum galiba nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana sadece görmek için iki dakka yüzünü sabah akşam deli gibi bekliyorum dönmeni al canımı.

Ayna Çok Fena Aşık Oldum Sözleri.


Çok fena aşık oldum aşık oldum galiba. Ayna çok fena aşık oldum şarki sözleri̇ çok fena aşık oldum aşık oldum galiba nasıl bir belaysa bu acı tatlı yanyana sadece görmek için iki dakka yüzünü. Nasıi bir beiaysa bu acı tatiı yanyana.

Posting Komentar untuk "çOk Fena AşıK Oldum SöZleri"