Iyi Geceler Sevgilim Uzun Tumblr

Awasome Iyi Geceler Sevgilim Uzun Tumblr Ideas. Senin gibi nadir bir mücevher yarattığı için allah’a şükrediyorum. Yıldızlar gözlerine özensin, sen bir tanesin sevgilim.

sevgiliyeaşksözleri Tumblr
sevgiliyeaşksözleri Tumblr from www.tumblr.com

Senin gibi nadir bir mücevher yarattığı için allah’a şükrediyorum. İyi geceler en büyük hasretim. İyi geceler gözümden sakındığım, kırmaya korktuğum, kıyamadığım.

Sevgili Uzun Yazı Uzun Mesaj Tumblr Aşk Couple.


Mezem olsa dudakların, alkole düşman olurdu dudaklarım, ben, her birinde bir gün otururum,. İyi geceler gözümün görmediği, gölümün hissettiği. İyi geceler mesajı sevgiliye uzun metin şeklinde i̇letilebilir.

Discover More Posts About Sevim Batur, Merhabayeniumutlar, Edebiyet, Kitapsevgisi, Kitap, Gece, And Iyigeceler.


Sevgiliyesözler sevgiliye notlar sevgiliye mesaj. Senin hayalin ile bir uykuya başlıyor ve senin hayalin ile yeni bir güne başlıyorum. Yıldızlar gözlerine özensin, sen bir tanesin sevgilim.

Gecenin Büyük Karanlığı Sakın Korkutmasın Seni Karanlığın Sonunda Elbet Bir Aydınlıkla.


Benim yüzüm seninleyken böyle gülüyor her şey sana bağlı :) seni çok seviyorum sevgilim.bu süprizde burada biteer :) sana sevgim , şımarık bir çocuk gibiymiş.düştüğünde zırıl zırıl. Sevgiliyesözler sevgiliye notlar sevgiliye mesaj sevgilim sevgiliyehediye sevgilerimle aşk. Hani bi keresinde biz farklıyız diyip ayrılmıştık ya.

İyi Uykular, Iyi Geceler Canım Sevgilim.


Sevgiliye iyi geceler mesaji uzun 5 resimli guzel sozler guzel soz iyi geceler ask sozleri. Sevgilimize uyumadan önce ona romantik bir iyi geceler mesajı göndermek onu mutlu edecektir. Uzun iyi geceler mesajları yazımızda ateşli uzun iyi geceler mesajları ve sevgiliye romantik uzun iyi geceler mesajı.

Birbirimize Iyi Geceler Sevgilim Demeden Uyuduk 14 Gün Boyunca.


Her şeyim sonsuza kadar hep benim ol. Sensiz geçen her takvim yaprağını saklıyorum. Dur bir dakika once bana bir opucuk, sonra seni seviyorum, tamam şimdi.

Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Sevgilim Uzun Tumblr"