Osho AşK YazıLarı

List Of Osho Aşk Yazıları References. Şiirle düşünen bir başka zihin türünü uyandır. Şahidin yoksa davayı asla kazanamazsın.

Ben bağırdım sana. Sen, sağırdın bana ! Yalnız Adam Aşk Sözleri
Ben bağırdım sana. Sen, sağırdın bana ! Yalnız Adam Aşk Sözleri from www.pinterest.com

Düz yazı şeklinde düşünen zihni bırak. Geliştirilmiş aşk, aşk bile olmayacaktır. Aşk öyle derin bir ihtiyaçtır ki onsuz yaşayamazsınız;

Hece Uzmanlığını Bir Kenara Koy.


Aşk davaya benzer, acı çekmek şahide. Geliştirilmiş aşk, aşk bile olmayacaktır. “meditation is the only answer to all the questions of man.

İlk Defa Duyacaklar Için Osho Kimdir.


Aşk öyle derin bir ihtiyaçtır ki onsuz yaşayamazsınız; Şahidin yoksa davayı asla kazanamazsın. O gerçek bir gül olmayacaktır, o plastik.

Okuduğum Ilk Osho Kitabıydı Ki Kendisi Hiç Kitap Yazmamış, Konuşmaları Ya Da Mektupları Derlenerek Kitap H.


Hintli mistik osho’nun ‘aşık olmak’ adlı kitabında alıntılar: Aşk acı veriyor çünkü mutluluk yolunu açıyor. Aşk acı veriyor çünkü değişime yol açıyor;

Geliştirilmiş Aşk, Aşk Bile Olmayacaktır.


Şiirle düşünen bir başka zihin türünü uyandır. Osho sözü sakın unutma ne zaman karşına bir seçenek çıksa bilinmeyeni riskli olantehlikeli ve güvencesiz olanı seç. Osho kitaplarına gözatın, biraz okuyun.

Coşkulu Ve Mutlu Bir Yaşam.


Düz yazı şeklinde düşünen zihni bırak. Meditation is the only answer. En güzel osho sözlerini s.

Posting Komentar untuk "Osho AşK YazıLarı"