YaşLı Amca AşıK Oldum SöZleri

Awasome Yaşlı Amca Aşık Oldum Sözleri 2022. Yaşlı amca ve ben şarkı sözleri: Why pamper life's complexity, when the leather runs smooth on the passenger seat?

Seni tertemiz helal duygularımla sevdim seni bitmeyen özgüvenimle...
Seni tertemiz helal duygularımla sevdim seni bitmeyen özgüvenimle... from www.sevilensozler.com

Ah benim o mühürlü dilime. Umudum bir mesken gördüğüm rüyamda. Giderdi hoşuma, yıldızlara bak, i̇stanbul beyefendisi, ve ben, kediler ve şarkılar, kafam karışık, anla hain deutsch english español français hungarian.

Sal Beni Lyrics [Sal Beni Için Şarkı Sözleri] [Bölüm 1] Küçük Bi Gözlem Zihnini Okuyamazsam Hissettirdiğini.


Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum. Ve ben senin gibi gülen biri tanımadım. Yaşlı amca tarafından seslendirilen ve ben adlı şarkının orjinal tonda akorları ve sözleri.

Yaşlı Amca Şarkı Sözü Ve Çevirileri:


Belki de git gide eriyorum. Varlığın aşktan daha öte diye başıma geldi kolay değildi. In the days when you were hopelessly poor, i just liked you more.

Ağaçlar Utanır Mı Yanında Sevişince Sarhoş Oluyorken Buğulu Gözlerine Aşık Oluverdim.


/ ve sen gibi bakan. Umudum bir mesken gördüğüm rüyamda. Ve ben senin gibi gülen biri tanımadım.

Eymir Lyrics [Eymir Için Şarkı Sözleri].


Use section headers above different song. Öyle tatlı bela ki başıma. Ve ben senin gibi gülen biri tanımadım.

Bir Sihir Isterdim Korusun Beni Kabuslardan.


B c#m d# g#m f# b. Sonuna geldik / çocuk aklı ermez hiç / her ayrılığa / görmez olmasın gönül, unutmasın hikayeyi / o ahşap yazlık evi / rengi gözlerinden of kokusu. Lüle lüle saçlarına, kızarmamış yanaklarına.

Posting Komentar untuk "YaşLı Amca AşıK Oldum SöZleri"