Yunus Emre AşK SöZleri

Incredible Yunus Emre Aşk Sözleri Ideas. Yunus emre’nin hafızalara kazınan güzel sözleri. Elbiseye kan bulaştığı zaman onu yıkamadıkça temiz olmaz.

Yunus Emre Sözleri Anlamlı Güzel Sözler
Yunus Emre Sözleri Anlamlı Güzel Sözler from anlamli-guzelsozler.com

Ben yürürüm yana yana aşk boyadı beni kana ne akilem ne divane gel gör beni aşk neyledi gah eserim yeller gibi gah. Yunus emre'nin söylediği en güzel, kısa, uzun sözleri ve şiirleri günümüzde hala en çok araştırılan ve paylaşılan konulardan birisi olarak dikkat çekmektedir. Söz binlerce mücevher ve altın parayı kara toprak eder.

Mal Da Yalan, Mülk De Yalan.


İçeriğimizde yunus emre aşk şiirleri, yunus emre dostluk şiirleri ve yunus emre insan sevgisi şiirleri yer alıyor. Eğer bir mümin’in kalbin kırarsan hakka eylediğin secde. Yunus emre’nin hafızalara kazınan güzel sözleri.

En Güzel Yunus Emre Sözleri.


İlim ilim bilmektir, ilim kendin. Söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı. Resimli yunus emre sözleri yunus emre sözleri yunus emre.

Söz Binlerce Mücevher Ve Altın Parayı Kara Toprak Eder.


Kırk küpü yerden göğe dizseler, ortadan birini çekeler, var sen seyreyle gümbürtüyü. Sayfamızda yunus emre sözleri yer almaktadır. Çün mansur gördü, ol benem dedi.

Söze Târîh Yedi Yüz Yediydi, Yunus Cânı Bu Yolda Fidîyidi.


Ben yürürüm yana yana aşk boyadı beni kana ne akilem ne divane gel gör beni aşk neyledi gah eserim yeller gibi gah. Söz gelir gönlüme akar, söz dile ansızın gelir. Yetmiş iki millet dahi elin ‘yüzün’ yumaz değil.

Pazartesi, Ekim 24 2022 Yeni Eklenenler.


Cihan, alem herkes bilsin ki, en büyük ibadet sevebilmektir. Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen. Maharet güzeli görebilmektir, sevmenin sırrına erebilmektir.

Posting Komentar untuk "Yunus Emre AşK SöZleri"