AşKa Dair Can YüCel SöZleri

The Best Aşka Dair Can Yücel Sözleri 2022. 4 aralık 2016 17 eylül 2015 yazarı. Hayata ve insan ile beraber aşka olan bakış açısı, pek çok kişinin sözlerini kullanmasına imkan tanıyor.

Aşka Dair Laf Sokucu Sözler aşk kelimeleri
Aşka Dair Laf Sokucu Sözler aşk kelimeleri from ask-kelimeleri.blogspot.com

Gibi sorularının cevaplarının yer aldığı sözlere aşağıdan bakabilirsiniz. Can yücelin şiirlerini okudukça mutlu oluyorum. Aşka bakış açısındaki doğruluğuyla unutulmaz olmuştur.

Onu Artık Unuttum Demek, Bir Kez Daha Hatırlamaktır Aslında.


Seninle beraber büyür ıcındekı sızı. Can yücel aşk sözleri bizimkisi bir aşk. Gibi sorularının cevaplarının yer aldığı sözlere aşağıdan bakabilirsiniz.

Yüreğinde Bir Ismin Imzası Var Ve Sen Onu Silemezsin.


Aşka dair can yücel sözleri. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Kadınlar doğurdu beni bağıra bağıra, yine onlar öldürecekler beni aşktan bağırta bağırta.

Söküp Atamazsın Ne Kadar Uğraşsan Da.


Otobiyografi şiiri kadar yaşam özeti sayılabilecek bir şiire. Can yücel’den en güzel aşk sözleri. Yeniden kurasım yok hiç, aşka dair cümleler.

Birini Ne Kadar Çok Seversek Hayat Onu Can Yücel Sözleri Bizden O Kadar Çabuk Alıyor.


Ayrılık bile gurur duyacak seninle. Can yücel özledi̇m seni̇ şi̇i̇r di̇nle. Can yücel sözleriyle aşkın her noktasına değinmiş şairlerimizden biridir.

Hayatımda Biri Yok Birinde Hayatım Var Diyebilmektir Aşkcan Dündar.


Can yücel aşk’a dair sözleri ♥ kendi elinle kazdığın kuyuya, aşk, ufacık bir taş atmaktır. Aşka dair şiirler can yücel. Seraysever seraysever websta words cool words quotations.

Posting Komentar untuk "AşKa Dair Can YüCel SöZleri"